Nejčastější dotazy?

1. Co znamená hlavní a externí sklad a kdy obdržím zboží?

Pokud je zboží na hlavním skladě, expedujeme v rámci pracovní doby ještě tentýž den. Doručení zákazníkovi proběhne z 99% následující pracovní den. Pokud je zboží skladem pouze na externím skladě, bývá naskladněno na hlavní sklad zpravidla do 1-2 pracovních dnů, poté je automaticky odesláno. Pokud zboží není skladem ani na jednom ze skladů, kontaktujte nás pro sdělení termínu dodání.


2. Kde je hlavní sklad a kde si mohu zboží vyzvednout?

Osobní vyzvednutí zboží je možné pouze na hlavním skladě, který se nachází v komerčním areálu v městské části Piletice u Hradce Králové. Zde je možné vyzvedávat zboží, které je na Hlavním skladě skladem a také je možné zde předávat a vyzvedávat reklamace.
Přesná adresa provozovny:

ABCtech s.r.o.

Piletická 55/36

500 03 Hradec Králové

Kontakty  (bližší informace)

 

3. Jaká je pracovní a expediční doba?
 

Pracovní doba pro výdej zboží i pro expedici zboží:

Pondělí -  8:30 - 17:00

Úterý -  8:30 - 17:00

Středa -  8:30 - 17:00

Čtvrtek -  8:30 - 17:00

Pátek -  8:30 - 16:30

So-Ne -  Zavřeno


4. Zboží se mi nelíbí/nehodí, mohu ho vrátit?
 

Ano, v zákonné lhůtě 14 dní je možné zboží vrátit a to za předpokladu, že je zboží nepoškozené, kompletní, jako nové. Pokud je zboží nekompletní nebo poškozené, může dojít k ponížení dobropisu. Toto platí pouze pro spotřebitele=fyzickou osobu. Pro právnickou osobu/obchodní subjekt je vrácení zboží vždy na individuálním posouzení a na vzájemné domluvě.


5. Jakou záruku na zboží dostanu?

Jelikož si za zbožím, které prodáváme stojíme a věříme jeho kvalitě, na veškerý sortiment bez ohledu na to, zda se jedná o koncového spotřebitele nebo obchodní subjekt dáváme vždy minimálně 2 roky záruku. Některé druhy zboží mají záruku až 5 let. Záruka je vždy uvedena v detailu produktu.

 

6. Zboží se rozbilo, co mám dělat?
 

Po přihlášení do klientské zóny jděte do sekce Dokumenty a vyberte RMA - Vytvoření nové reklamace. Tam zadejte nutné údaje a vyberte zařízení, které chcete reklamovat. Zboží následně pošlete na adresu:
 

ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
500 03 Hradec Králové

Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, v průměru je to do 20ti dní.
Pokud přihlašovací údaje nemáte nebo jste je zapomněli, zašlete nám zboží tak jak je na uvedenou adresu, přiložte co nejpodrobnější popis závady a fakturu za zboží.

7. Musím se pro objednání zaregistrovat?

Nechceme nikoho do ničeho nutit, registrace pro vytvoření objednávky není nutná, je možné zakoupit jako jednorázový nákup, kde potřebujeme pouze dodací údaje, kam máme zboží zaslat.

K provozování našeho webu www.abctech.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...

Nejčastější dotazy?

1. Co znamená hlavní a externí sklad a kdy obdržím zboží?

Pokud je zboží na hlavním skladě, expedujeme v rámci pracovní doby ještě tentýž den. Doručení zákazníkovi proběhne z 99% následující pracovní den. Pokud je zboží skladem pouze na externím skladě, bývá naskladněno na hlavní sklad zpravidla do 1-2 pracovních dnů, poté je automaticky odesláno. Pokud zboží není skladem ani na jednom ze skladů, kontaktujte nás pro sdělení termínu dodání.


2. Kde je hlavní sklad a kde si mohu zboží vyzvednout?

Osobní vyzvednutí zboží je možné pouze na hlavním skladě, který se nachází v komerčním areálu v městské části Piletice u Hradce Králové. Zde je možné vyzvedávat zboží, které je na Hlavním skladě skladem a také je možné zde předávat a vyzvedávat reklamace.
Přesná adresa provozovny:

ABCtech s.r.o.

Piletická 55/36

500 03 Hradec Králové

Kontakty  (bližší informace)

 

3. Jaká je pracovní a expediční doba?
 

Pracovní doba pro výdej zboží i pro expedici zboží:

Pondělí -  8:30 - 17:00

Úterý -  8:30 - 17:00

Středa -  8:30 - 17:00

Čtvrtek -  8:30 - 17:00

Pátek -  8:30 - 16:30

So-Ne -  Zavřeno


4. Zboží se mi nelíbí/nehodí, mohu ho vrátit?
 

Ano, v zákonné lhůtě 14 dní je možné zboží vrátit a to za předpokladu, že je zboží nepoškozené, kompletní, jako nové. Pokud je zboží nekompletní nebo poškozené, může dojít k ponížení dobropisu. Toto platí pouze pro spotřebitele=fyzickou osobu. Pro právnickou osobu/obchodní subjekt je vrácení zboží vždy na individuálním posouzení a na vzájemné domluvě.


5. Jakou záruku na zboží dostanu?

Jelikož si za zbožím, které prodáváme stojíme a věříme jeho kvalitě, na veškerý sortiment bez ohledu na to, zda se jedná o koncového spotřebitele nebo obchodní subjekt dáváme vždy minimálně 2 roky záruku. Některé druhy zboží mají záruku až 5 let. Záruka je vždy uvedena v detailu produktu.

 

6. Zboží se rozbilo, co mám dělat?
 

Po přihlášení do klientské zóny jděte do sekce Dokumenty a vyberte RMA - Vytvoření nové reklamace. Tam zadejte nutné údaje a vyberte zařízení, které chcete reklamovat. Zboží následně pošlete na adresu:
 

ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
500 03 Hradec Králové

Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, v průměru je to do 20ti dní.
Pokud přihlašovací údaje nemáte nebo jste je zapomněli, zašlete nám zboží tak jak je na uvedenou adresu, přiložte co nejpodrobnější popis závady a fakturu za zboží.

7. Musím se pro objednání zaregistrovat?

Nechceme nikoho do ničeho nutit, registrace pro vytvoření objednávky není nutná, je možné zakoupit jako jednorázový nákup, kde potřebujeme pouze dodací údaje, kam máme zboží zaslat.

Kontaktujte nás!

491 041 044