Upozornění: Z důvodu rekonstrukce bude výdejní místo v Pileticích uzavřeno od 15. 8. do 29. 8. a nebude možné osobní vyzvednutí objednávek. Expedice zásilek bude probíhat v běžném režimu!
Přihlášení
Přihlášení
Proč se registrovat
- Přehled o své objednávce
- Ověření záruky podle SN
- Možnost získání kreditu
- Přehledná historie objednávek
- Pohodlná správa veškerých údajů
Immax cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily EV/PHEV AC Type 2, 22 kW
Cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily EV/PHEV (AC Type 2, 22 kW) nabízí chytré, rychlé a pohodlné nabíjení kdekoli a kdykoli. Díky funkci Plug & Play stačí zařízení zapojit, připojit k vozidlu a nabíjení začne automaticky – bez složité instalace. NaVíce
Výrobce:Immax
DPH
21%
Dotaz k produktu
Popis a parametry
Flexibilita a kompatibilita
Nabíječka je vybavena 5metrovým kabelem s konektorem CEE (červená zástrčka – 3 fáze) a zástrčkou Type 2, která je standardem u většiny evropských elektromobilů. Součástí balení je také adaptér CEE na běžnou zásuvku Schuko, takže ji snadno připojíte i v domácích podmínkách.
Odložené nabíjení – šetřete chytře
- Naplánujte si začátek nabíjení přesně podle svých potřeb
- Úspora nákladů: Nabíjejte v době nižšího tarifu (např. v noci) a ušetřete
- Připravenost: Auto je nabité a připravené k jízdě ve vámi zvolený čas
- Nižší zátěž sítě: Nabíjení mimo špičku podporuje efektivnější využití energie
Technické parametry
- Výkon: až 22 kW (32 A, 380 V, 3 fáze)
- Vstupní napětí: 85–380 V AC
- Nastavitelný proud: 10 / 16 / 24 / 32 A
- Délka kabelu: 5 metrů
- Konektory: CEE (3f) + Type 2 + adaptér CEE na Schuko (1f)
- LED displej: zobrazuje teplotu, dobu nabíjení a aktuální proud
- Ochrana proti úniku, přepětí, přetížení i přehřátí
- RCD Typ A + DC 6 mA (integrovaná ochrana proti zbytkovému proudu)
- Samočinné obnovení po poruše
- Ochrana proti blesku
- Kvalitní konstrukce: vysoká požární odolnost pouzdra (UL94V-0), izolační odpor >1000 Mohmů
Obsah balení
- Nabíjecí stanice EV/PHEV AC Type 2 (22 kW)
- Adaptér CEE na Schuko (1f)
- Plátěný obal
Modely aut s podporou 22kW nabíjení
Aiways U5, Nissan Ariya
Audi e-tron 50
Audi e-tron 55
Audi e-tron GT
Audi e-tron S 55
Audi e-tron S Sportback 55
Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback 55
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 Sportback e-tron
BMW i3
BMW i3s
BMW i4, Mercedes EQA
BMW iX3
Citroen e-C4
Citroen e-Space Tourer XS
Citroen e-SpaceTourer M
Citroen e-SpaceTourer XL
CUPRA el-Born
Dacia Spring Electric
DS 3 Crossback E-Tense
Fiat 500e
Fiat 500e Cabrio
Fiat 500e Hatchback
Fisker Karma
Ford C-Max Energi
Ford Focus Electric
Ford Mustang Mach-E ER
Ford Mustang Mach-E SR
Honda e
Honda e Advance
Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ Electric
Hyundai Kona Electric
Chevrolet Spark
Jaguar I-Pace
Kia e-Niro
Kia e-Niro, Peugeot Ion
Kia e-Soul
Lightyear One
Mazda MX-30
Mercedes B Class E-Celi
Mercedes EQC 400 4MATIC
Mercedes EQV 300 Extra-Long
Mercedes EQV 300 Long
Mercedes S500 PHEV
Mercedes Vito E-Cell Van
MG MG5 EV
MG ZS EV
Mini Cooper SE
Mitsubishi Outlander Phev
Mitsubishi-I Miev
Opel Ampera-e
Opel Corsa-e
Opel Mokka-e
Opel Zafira-e Life M
Opel Zafira-e Life S
Peugeot e-2008 SUV
Peugeot e-208
Peugeot e-Traveller Long
Peugeot e-Traveller Standard
Polestar 2
Porsche Panamera S PHEV
Porsche Taycan 4S Plus
Porsche Taycan 4S Seres 3
Porsche Taycan Cross Turismo
Porsche Taycan Turbo
Porsche Taycan Turbo S
Renault Fluence
Renault Kangoo Maxi ZE 33
Renault Twingo Electric
Renault Zoe ZE50
SEAT Mii Electric
Smart EQ forfour
Smart EQ fortwo cabrio
Smart EQ fortwo coupe
Škoda Enyaq iV
Škoda Enyaq iV 80X
Škoda Enyaq iV RS
Tesla Cybertruck
Tesla Model 3, Renault Zoe ZE40
Tesla Model Opel Zafira-e Life L
Tesla Model Y
Tesla Roadster
Tesla S/X, Chevrolet Volt
Toyota Prius
Vauxhall Ampera
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Up
Volkswagen e-Up!
Volkswagen ID.
Volkswagen ID.3 1st
Volkswagen ID.3 Pro
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pure
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 1st
Volkswagen ID.4 Pro Performance
Volkswagen ID.5
Volvo V60 PHEV
Volvo XC40 P8 AWD
Wolkswagen ID.3 Pro Performance
Parametry
Rozhraní a konektory
Napájení
Fyzické charakteristiky